Скачати Mafia II / Мафія 2 (2010/PC/Rus) cкачать торрент. Скачать Скачати Mafia II / Мафія 2 (2010/PC/Rus) через торрент без регистрации
Скачати Mafia II / Мафія 2 (2010/PC/Rus)
Добавил: Гость  |  Просмотров: 5087  |  Комментарии (1)


Скачати Mafia II / Мафія 2 (2010/PC/Rus) Скачать торрент

загрузка...
Інформація про гру:
Назва:  Mafia II / Мафия 2 / Мафія 2
Жанр: Action / Racing (Cars) / 3D 
Мова Інтерфейсу: англійскій/MULTI5 
Рік випуску: 2010 
Розробник: 2K Czech 
Видавець: 2K Games 
Тип видання: ліцензія | RePack 
Платформа: PC 
Розмір файлу: 7.06 GB / 5,8 GB / 3,58 GB 
Завантажити ігри з: LetitBit, VIP-file, ShareFlare 

Про гру "Мафія 2": 
Довгоочікуване продовження знаменитої гри Mafia вийде в I кварталі 2010 року. Чудовий сюжет у дусі серії, неймовірні погоні, бандитські розбирання-ось неповний перелік анонсованих нововведень у грі. Харизматичний головний герой буде просуватися вгору по службових сходах бандитської. основною особливістю Mafia 2 є часовий проміжок 1940-1950 років, який в повній мірі буде відображатися під час гри: зміна моди в одязі перехожих, зміна марок автомобілів. вивісок на будівлях і безліч приємних дрібниць, що підкреслюють реалістичний геймплей. Судячи з системним вимогам, в гру зможе пограти більшість власників нових комп'ютерів без витрат на супер продуктивні моделі. Початок гри належить, чекаємо продовження у вигляді самого релізу, доступного для скачування 

Особливості гри: 
Всі об'єкти навколо тепер є не пасивними, а активними декораціями. 
Mafia 2 акуратно відтворює геймплей першої частини з поправками на сучасні технології. І це, мабуть, найправильніше рішення. Це не стільки сіквел, скільки авторемейк з урахуванням власних помилок. Чехи не заявляють жодного принципового розходження, жодного приголомшливого підвалини нововведення. Зате все, що було, вони навіть не розширюють, а поглиблюють і виконують на якісно новому рівні. 

Технологічно Mafia 2 не містить жодного прориву, але виглядає при цьому саме як, як належить у XXI столітті. Головна відмітна особливість місцевої картинки - якась позамежна достовірність того, що відбувається. Те, що продюсер гри називає «believable in 5 minutes». Тобто вже через п'ять хвилин у вас не залишається ніяких сумнівів у тому, що на екрані кипить справжнє життя. Чехи з маніакальною завзятістю вивчають моду, інтер'єри і дух 50-х. На столі у арт-директора лежать сотні каталогів, DVD, постерів. Арт-команда в повному складі літала до Нью-Йорк та Сан-Франциско, щоб спорудити архетипічний американський мегаполіс. 

Чудове місто: 
Місто, до речі, знову вигадане - Empire City. І на перший погляд це така високополігональні версія Lost Heaven, тільки в два рази більше. Але тут якраз набирають чинності технології, і картинка помітно змінюється. Empire City - не декорація, а справжній, живий і дуже інтерактивний мегаполіс. Головний герой з легкістю перемахує через будь-який паркан або ламає його, залазить на даху, заходить в один і той же двір (де зворушливо стоять іржаві автомобілі 30-х) десятками способів. «Якщо це можливо в реальному житті, це має бути можливим у грі», - такий основний геймдізайнерскій теза Mafia 2. Але самим, напевно, характерним моментом є ... вітрини й вікна. Це не плоскі текстури, як ми звикли, - там, за склом, стоять реальні тривимірні об'єкти і горять чесні джерела світла. Тобто коли ви під час перестрілки випадково потрапите з чиєї-небудь квартирі, то куля, натурально, рознесе випадкову чашку, проб'є абажур і звалить картину зі стіни. Те ж саме стосується будь-вітрини, яку, зрозуміло, можна протаранити на машині. 
Поки інтернаціональна група журналістів з труднощами намагається порахувати трудовитрати, нам демонструється типовий інтер'єр: зібраний килим, звалені в раковині тарілки, хрустка зі стіни радіоточка. Рівень інтерактивності феноменальний: Віто вимикає радіо, рухає стільці, відкриває якісь випадкові шафки. Число звичних і нікому, здавалося б, не потрібних деталей помножено на два, і у випадку з Mafia 2 така маніакальна робота чомусь особливо зворушує. Мабуть, тому, що в жодній іншій грі всі ці шафки і комоди не хочеться відкривати. 

Чудова фізика: 
Ну і, звичайно, фізика - головна стаття в оповіданні про інтерактивності. Тут має місце свого роду шовкова революція. З одного боку, в Mafia 2 не відбувається зовсім нічого такого, чого ми не бачили б в інших іграх. З іншого - так сьогодні фізику мало хто використовує. Тобто ні про яку тотальну разрушаємості стін мови не йде. Все досить традиційно: розлітаються на друзки паркани, тонкі перегородки і побутове начиння. Ламаються столи і стільці, падають люстри, б'ються вітрини й вікна. Все це ми бачили в якому-небудь Stranglehold. C тією лише різницею, що екшен в Mafia 2 набагато розумніший і глибше. Найближчий орієнтир - Gears of War. Віто перекочується від одного безпечного дільниці до іншої, камера трясеться, кулі вигризають шматки інтер'єру. Виходить такий міцний позиційний шутер з коректною балістикою - розвалити на шматки велику картонну коробку не можна, зате можна прострелити її наскрізь. І це знову працює на ту саму достовірність: світ у Mafia 2 щільний, монолітний, він не вибухає парадом спецефектів при будь-якому зручному випадку. 
Періодично Mafia 2 включає таку свинцеву феєрію, що Джон Ву і не снилося: коли кілька італійських чоловіків з автоматами сходяться в якій-небудь піцерії сімейного типу, починається справжній гімн балістиці. Зі стелі валиться вентилятор, барна стійка завалюється набік, а за нею котяться десятки пляшок, обсипається вітрина, в повітря злітають чашки, цукор, кава і паннакота. 
При цьому тут є кілька влучних відступів від звичних жанрових законів. По-перше, у порівнянні з іншими шутерами від третьої особи в Mafia 2 персонаж займає незрівнянно більше місця на екрані: він закриває собою практично третина огляду. По-друге, камера дуже рухлива, вона постійно змінює своє положення в залежності від того, що відбувається: від'їжджає назад на вулиці і, навпаки, наближається в приміщенні. Нарешті, по-третє, ви можете міняти ракурс при прицілюванні, «перекидаючи» камеру з лівого плеча на праве і навпаки. 

Корпус машини деформується нітрохи не гірше, ніж в якому-небудь Need for Speed: ProStreet. 
Плюс в Mafia 2 з'явився адекватний рукопашний бій. Це, звичайно, як і раніше гра про скрекіт «томмі-гана», але при нагоді ви цілком зможете провернути декілька комбо. І тут вже фірмове чеське увагу до деталей знову дає про себе знати. Раптом з'ясовується, що Віто може взяти в руки будь-який предмет і огріти їм кого завгодно по голові. Але так як в цьому світі діють ньютонівські закони, то пляшка, наприклад, розіб'ється і у вас у руках виявиться вже нову зброю. 
У всьому цьому вражають не стільки точні, хірургічні жанрові надрізи, скільки виправданість і продуманість в діях чехів. Вони нічого не роблять просто так, все тут підпорядковано спільної мети. А саме - зосередити максимум вашої уваги на персонажі. Там, крім бездоганних текстур, є на що подивитися. 

Мімічні зморшки 
У 2K Czech (пора, напевно, звикати до нового назвою) придумали для Mafia 2 якусь хитру технологію лицьової анімації, а це особливо важливо для гри, де людям регулярно засовують дуло пістолета в рот. Але справа навіть не в міміці, а в якихось зовсім необов'язкових тонкощах начебто переодягання - новий одяг допоможе Віто відірватися від погоні. Або, наприклад, кави: випивши його, ви на якийсь час додаєте у швидкості. Всі ці дрібні, по суті, деталі з легкістю можна пропустити і ніколи не знайти в грі, але з них чехи споруджують правдоподібну, функціонуючу соціальну модель. 

Ось ще одне специфічне задоволення сучасних технологій: можливість учинити фізично коректну бійку в людній кав'ярні. 
Якщо спроектувати цю саму скрупульозність на всю гру, то з'ясовується маса цікавого. «Місто живе своїм життям» - цей заготовлений журналістський оборот ви читали, напевно, незліченну кількість разів, але по відношенню до Mafia 2 він є чистою правдою. Реальність не розчиняється у вас за спиною: тут відбувається грабіж без вашої участі, якісь вуличні бійки, ДТП. Поліцейські не те щоб присвячують все своє життя полюванню на вас. Більше того, знову вступають у справу закони фізики, і якщо за Віто буде гнатися який-небудь товстий представник правоохоронних органів, то він просто не зможе перелізти через паркан і швидко відстане. 

Користуючись нагодою, 2K Czech передають гарячий привіт Gears of War і іншим шутерам з претензіями. 
Поліція в Mafia нерозривно пов'язана з найважливішим аспектом цієї гри - машинами. За повідомленнями самих чехів, в першій частині вони відрізнялися виключно швидкістю. Нова технологія дозволяє вибудувати на движку Mafia 2 повноцінний автосимулятор: авто йдуть у чесний замет, перевертаються і дуже адекватно підстрибують на високих бордюрах. Але найголовніше - вони вкрай достовірно розвалюються на частини. Як доказ продюсер запустив спеціальну тестову автостоянку, дістав автомат і почав довго й докладно поливати нещасну машину свинцем. Кулі рикошетом, дряпали, пробивали салон, і спочатку здавалося, що так буде тривати вічно. Але потім починається: зі свистом лопається шина, і вся конструкція просідає на одну сторону. Потім відлітає бічне дзеркало, і, нарешті, черговий постріл пробиває бензобак, після чого машина неохоче завалюється на бік. «Зверніть увагу - ми не підміняємо моделі», - і дійсно, при найближчому розгляді з'ясовується, що це не абстрактна понівечена модель, це той же самий автомобіль, але без одного бокового дзеркала і з пробитою шиною (решта трохи пізніше лопаються від вогню). 

У Mafia 2 близько 50 автомобілів, і кожен з них можна буде викрасти моментально (в першій частині, нагадаємо, потрібно було окремо вивчати спосіб розтину для різних моделей). І тут знову відкривається друге дно: виявляється, будь-яку машину можна розкрити двома способами: зламати замок або вибити скло. Другий, зрозуміло, швидше, але поліція помічає такі речі (!) І обов'язково припустити за вами. Машини брудняться, їх можна мити, у них закінчується бензин, вони, нарешті, перегріваються. 

Крім того, в місті як і раніше діє активна транспортна система, так що при бажанні від водіння можна просто відмовитися: до трамваїв тепер додалися таксі. 

Америка заворожує все так само, як шість років тому. 
Сама сумна новина з приводу Mafia 2 полягає в наступному: ігри ще просто немає. Є технологія, сюжет, персонажі, деякі кат-сцени, рівні. Але живий, функціонуючої гри 2K Czech поки не зробили. Вони показують величезні рівні неймовірного масштабу: справжню нью-йоркську обсерваторію, пристань, якісь несусвітніх розмірів склади - і все це дійсно виглядає зовсім зачаровує чином. Але коли елементи складуться в цілісний твір, не знають, за їх власним визнанням, навіть 2K Czech. Абсолютно точно не цього року. 

І ось що чудово: ми аніскільки не переживаємо. З Mafia 2, схоже, виходить якась зразково-показова історія: це глибокий аналіз власних помилок і дбайливе ставлення до власних же досягненням. У Mafia 2 немає паркуру, ігор з фізикою і простором, немає якихось запаморочливих графічних звершень, немає тотальної разрушаємості. Зате є джаз, атмосфера і колосальне, безпрецедентне увагу до деталей. Тому найкраще, що можна зробити під час болісного очікування, - розслабитися, переграти першу частину і перевірити свій культурний багаж. Орієнтири десь неподалік. 

Системні вимоги 
* Операційна система Windows XP (SP2 або вище) / Windows Vista / Windows 7; 
* Процесор 2.4 ГГц Quad Core; 
* 2 Гб оперативної пам'яті; 
* Відеокарта nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 або краще; 
* 10 Гб вільного місця на жорсткому диску; 
* Звукова карта, сумісна з DirectX 9.0c;

Відео огляд гри "Мафія 2":


Скачати безкоштовно "Mafia II / Мафия 2" із:

торрент - одним файлом:


Letitbit - Одним файлом:


загрузка...


Скачать Скачати Mafia II / Мафія 2 (2010/PC/Rus) торрент

2014-12-20  |  Категория:

Смотри еще:

__rotator_param_f


Всего комментариев: 1
2011-03-27
Написал:
of
ghb
fh
--------------------
Имя *:
Email:
Код *: